tisdag 13 november 2007

Min strand i byn.

Det mycket om Thailand i pressen nu det gillar jag *ler*.Jag läste aftonbladet om 25 bästa stränderna i Thailand men min bästa strand var inte med så har kommer den.

Namnet är Pattaya 2 *ler* det sant titta på bilden den ligger vid en stor sjö inte så långt (ca 1 tim ) från byn. Många Thailändare åker ditt för äta god mat och koppla av i skuggan dom gillar inte bli bruna eller att bada i badkläder.



Har sitter Svärmor och några släktingar till hustrun det svårt att åka iväg ensam alltid ska några familje medlemmar med *ler*.





Frugan och svärmor badar trodde faktis aldrig att svärmor skulle hoppa i vattnet.

2 kommentarer:

Svenne Farang sa...

Hej Jerker!

Ja, jag har sett på kartan att det ligger en stor sjö i närheten men vi har aldrig varit där. Vet du om man kan fiska där? Är du fiskeintresserad?

Jesper sa...

Man kan säkert fiska där jag köpte litet fiskespö när jag kom första gången till byn. Men gav upp såå små fiskar lite av dom *ler*
Gav spöet till frugans son annars gillar jag fiska brukar hänga med svärfar fiska.